NAPÍŠTE NÁM


 

Ako sa stať zákazníkom?

V prvom rade, kontaktujte nás.

Celý proces presunutia skladu a integrovania trvá od jedného mesiaca po 4 mesiace pri veľkých firmách.
Na úvod si dohodneme stretnutie u nás, prejdeme si základné informácie, ukážeme Vám ako fungujeme, ako
vyzerá bežný proces, ako označujeme tovar, ako vyzerá naša zákaznická aplikácia a prekonzultujeme možnosti
dopravy.

Zväčsa nasleduje stretnutie vo Vašom doterajšom sklade, pozrieme sa fyzicky ako vyzerá tovar, ako chodí na
sklad, ako ho balíte vy, pozrieme sa na aktuálny stav práce s dokumentami a dátami – faktúry, dodacie listy,
skladová evidencia.

Navrhneme Vám spôsob integrácie – ako ku nám budú chodiť faktúry s objednávkami, či si priamo prepojíme
Vaše účtovníctvo atď.

Nasleduje testovacie obdobie – presunieme tovar zo skladu do skladu, vybavíme prvé zásielky a prejdeme
si zúčtovanie dobierok / podkladov. Súbežne sa programátori hraju s integráciu a prvými vylepšeniami Vašich
procesov na základe skúseností a know-how.

Druhý mesiac poskytovania služby je vidieť výsledky – zásadne Vám ubudlo z denných povinností a pokračujeme
v ladení výmeny informácií. Plne integrovanému zákazníkovi stačí 20 sekúnd času na spracovanie jednej
faktúry – zákazníckej objednávky.