E-commerce predaj a logistika sú dva piliere, ktoré musia spoločne fungovať, aby sa predchádzalo zbytočným chybám a všetko prebiehalo plynulo a efektívne. To obzvlášť platí pri outsourcovaní logistiky tretím stranám.
V procese sa pohybuje veľký objem dát, ktoré musia prechádzať z jedného systému na druhý a to bezpečne, bezchybne a jednoducho. Nová integrácia medzi Fulfillment by FHB Group a e-commerce platformou BaseLinker, tak uľahčí prácu klientom nie len s logistikou.
Zjednoduší sa aj prenos údajov k objednávkam zákazníkov, tovarom na skladoch, dobierkam či ďalších dát. A to je len zlomok možností, ktoré integrácia ponúka pri posúvaní e-shopu o krok ďalej pred konkurenciu.
Riešenie pre každého
Integračná platforma BaseLinker zjednodušuje prevádzku e-shopu a rozširuje možnosti ponúkať produkty hneď na viacerých e-commerce platformách. Predaje majú možnosť prebiehať na viacerých kanáloch, pričom objednávky sú vždy na jednom mieste.
Mnoho e-shopov však potrebuje pomôcť napríklad s logistikou, preto aj pri integračnej platforme BaseLinker, majú klienti možnosť prepojiť systémy už aj s Fulfillment by FHB Group. To vďaka integrácií, ktorá umožňuje prepojiť e-shop cez rozhranie API so skladovým informačným systémom spoločnosti.
Rozhranie API (Application Programming Interface), známe aj ako programovacie prostredie aplikácii, pomáha s integráciou medzi platformami. V jednoduchosti, e-shop, ktorý chce outsourcovať logistiku na tretiu stranu potrebuje dostať dáta, do informačného systému poskytovateľa.
Prostredníctvom integrácie tak môžu dáta, napríklad o objednávkach, stavoch tovarov na sklade, dobierkach, či vrátených zásielok plynulo prechádzať z jedného systému na druhý. E-shop má neustály prehľad o všetkom, čo potrebuje vedieť a logistika prebieha rýchlo a bez žiadnych komplikácií.
Rýchlosť a nulová chybovosť
V praxi nová integrácia funguje nasledovne. E-shop, ktorý predáva prostredníctvom Amazonu dostane nové objednávky.
Tie automaticky putujú vďaka integrácii do informačného systému Fulfillment by FHB Group. Vďaka tomu logistický proces začína okamžite, čím sa tovar vypickuje zo skladov, prejde balením, finalizáciou a už do 24 až 48 hodín sa doručí do rúk zákazníka.
Automatizovaný proces s dátami, ale aj pri práci s objednávkou sa stará o rýchle vybavenie zásielky, pričom nehrozí, že by vznikali zbytočné chyby alebo omeškania. A to dokonca ani počas najvyťaženejších častiach sezóny, ako je napríklad Vianočná sezóna.
Pre koho je prepojenie určené
Doplnok je pripravený pre klientov Fulfillment by FHB Group, ktorí majú dohodnutú spoluprácu pri poskytovaní fulfillmentových služieb. Pokiaľ máte záujem outsourcovať logistiku, prípadne sa chcete dozvedieť viac, kontaktujte nás na email marketing@fhb.sk alebo nám zavolajte na telefónne číslo +421 948 003 129.
Služby Fulfillment by FHB Group sú vhodné pre širokú škálu e-commerce klientov. Svoje výhody si nájdu menšie, stredné, stredne veľké, ale aj väčšie e-shopy, ktoré buď nezvládajú svoju logistiku alebo chcú rozšíriť svoje podnikanie na nové trhy.
Po dohode o poskytovaní služieb vás odborní pracovníci prevedú procesom integrácie s e-commerce platformou BaseLinker, informačným systémom, ale aj celým fulfillmentovým procesom.
Výhody outsourcovania logistiky do Fulfillment by FHB Group
- Ideálna lokalita v strede Európy – sklady lokalizované v strede Európy pri hlavnom meste Slovenska. Výhodné umiestnenie umožňuje doručenie do pár hodín, či už do západných alebo východných krajín Európy
- Denné linehauly predbehnú kuriérov – sieť vlastných každodenných dopravných liniek v kombinácii s kuriérskymi spoločnosťami pri doručovaní na poslednú míľu
- Know-how a príležitosti veľkých hráčov – dlhoročné skúsenosti s medzinárodnou e-commerce logistikou s využitím najmodernejších technológii na trhu
- Nulová chybovosť procesu – špičkový vlastný informačný systém sa postará o nulovú chybovosť vo fulfillmentovom procese
- Zbohom sezónnym peakom – automatizácia procesov a dostatočné kapacity zabránia omeškaniam a problémom, dokonca aj pri najvyťaženejších častiach sezóny
- Európske riešenie COD – kompletné spracovanie dobierok vo viacerých menách s premenou mien a pravidelným zasielaním peňazí v pomere 1:1 na účet klienta
- Všetky vratky vedú späť na sklad – manažment vrátených zásielok, kde je tovar skontrolovaný, vizuálne zaznamenaný, prípadne zaradený späť na naskladnenie
- Sklady špičkovej kvality – sklady „A“ triedy kvality s modernými štvorpodlažnými mezanínovými regálmi, ktoré zaručujú maximálne využitie priestorov