Technológie, ale aj ich softvérové možnosti v e-commerce prostredí aktuálne udávajú tempo celého odvetvia. S cieľom udržať konkurencieschopnosť voči ostatným predajcom je preto nevyhnutné, pravidelne investovať do zdokonaľovania informačných systémov, ale aj do automatizovania procesov.

To je aj naším cieľom, nakoľko zásadnú úlohu v logistike dnes hrajú práve informačné systémy. Ich softvérové možnosti dokážu riadiť expedíciu, dopravu, zúčtovanie dobierok, manažment vratiek a mnoho ďalších bodov logistického procesu.

Rovnako prepájajú tie najmodernejšie technológie. To dáva nám, ale aj našim e-commerce klientom, neustály prehľad o tovare, jeho pohybe, objemoch či stave objednávok.

Tým sa zároveň eliminuje aj percento chybovosti balíkov, ktoré aktuálne evidujeme takmer na nule. Klient sa tak nemusí strachovať o logistiku, pričom využitím našich komplexných služieb dokáže ušetriť aj nemalých nákladoch.

Prvotriedny manažér skladov

Naše fulfillmentové služby dopĺňa kvalitný softvér, ktorý pripravili a pravidelne zdokonaľujú špičkoví informatici. Pre interné procesy využívame WMS (Warehouse management system) aplikáciu Kika a pre prepojenie s klientovým rozhraním web aplikáciu Zoe. Prepojenie dát medzi nami a zákazníkom prebieha cez API.

Prostredníctvom WMS systému zabezpečujeme plynulý a prehľadný proces pre príjem a skladovanie produktov, objednávky, skladové rozloženie, doručovanie a veľa iných krokov. Fyzický cyklus tovaru začína prvým oskenovaním čiarového kódu pri príjme produktu, ktoré ho zaradí do systému.

Aplikácia Kika následne produkty eviduje, priraďuje im pozície, určuje ich na pickovanie, balenie a doručovanie. Každú manipuláciu s tovarom sprevádza skenovanie, vďaka čomu vieme kedykoľvek zistiť, či sa príjemka zhoduje s dodaným tovarom, koľko je tovaru na skladoch, kde má pozíciu alebo aký je stav pri manažmente dobierok, vratiek a podobne.

Ak sa tovar zákazník rozhodne vrátiť, spracované vratky a podklady, ako dokumenty, fotky k nim vidíte opäť v systéme. Dáta medzi nami, vami a vašimi zákazníkmi sa dajú prenášať rôznymi spôsobmi, pričom napríklad zákazníkom pred doručením posielame aj informačné smsky či emaily.

Rozhraním pre zákazníka je klientská aplikácia Zoe, ktorá ponúka hneď niekoľko funkcií. Vďaka nej máte dokonalý prehľad a jednoduchú prácu s objednávkami, skladom a zásielkami.

V reálnom čase na webe alebo vo výstupoch xml/excel vidíte tovar skladom, pohyby u každej položky, importované objednávky zákazníkov a dokumenty k nim (faktúry, dodacie listy, výdajky a iné). Po spracovaní u nás sa tovar preklápa do zásielok – s potvrdením expedovania, trackovacím číslom u dopravcu, cenou za službu a prepravu.

Aplikácie sú pripravované na user-friendly režim, vďaka čomu je pre klientov užívanie nie len užitočné a informatívne, ale aj jednoduché na ovládanie. Navyše vás našim systémom prevedieme, vysvetlíme, prípadne sa na nás môže kedykoľvek obrátiť s otázkami.

V rámci pokročilejšej integrácie dokonca vieme poskytnúť fakturačný modul aj na medzinárodný zásielkový predaj, payment processing modul na spracovanie dobierok a párovanie s faktúrami. Rovnako aj online naceňovanie balíkovej prepravy do sveta, kompletný manažment vratiek, vrátane dobropisovania a vyplácania peňazí, skladovú evidenciu tovarov so spotrebným dátumom, big data analýzy predaja a nákupu na sklad a ďalšie.

Výhody využitia našej informatizácie

Vytvorenie funkčných informačných systémov v logistike stojí veľa času, úsilia, ale aj peňazí. To sa nemusí oplatiť každému e-commerce podniku, s čím dokážeme pomôcť my.

Spokojný zákazník je totiž najlepšia reklama, pričom práve informačné systémy zefektívňujú prácu s tovarom, zrýchľujú dodanie a prinášajú možnosti, ako vylepšiť skúsenosť spotrebiteľa pri objednávke. Z pohľadu e-shopu sa zas oplatí využívať prvotriedny systém, ktorý prináša aj menším podnikom príležitosti veľkých hráčov na trhu.

Navyše, keď k informačnému systému pridávame najmodernejšie technológie, vieme z dlhodobého hľadiska ušetriť na nákladoch, či dokonca znižovať uhlíkovú stopu zásielky. Rovnako nehrozí, aby nás zaskočili sezónne peaky v objednávkach, ktoré bežne vedia najmä u menších či stredných e-shopoch vytvoriť nepríjemné omeškania.

Najväčšie výhody plynúce z informatizácie:

  • Zvýšenie produktivity a efektívnosti pri procesoch
  • Prehľadnosť o stave tovaru a objednávkach
  • Zvýšenie konkurencieschopnosti
  • Rýchlosť skladovania, triedenia, pickovania, balenia a doručenia zásielky
  • Eliminácia chybovosti balíka
  • Nižšia nákladovosť
  • Zníženie rizika nedostatku pracovníkov na trhu, nahrádzanie zamestnancov
  • Zvládanie sezónnych peakov
  • Lepšie využitie priestorov v sklade

http://www.finila.com, http://www.selfdrillingscrews.eu, http://www.htest.me

http://www.self-healingmaterials.com

 

 

picking fulfillment.sk 2dopravnik krabice fulfilment.skbalenie, pickovanie, baliky