Možnosti fulfillmentu pre e-commerce zákazníkov sú obrovské. Služba je totiž určená pre veľké spektrum klientov, nehľadiac na lokalitu ich pôsobenia. Využitie externej logistiky tak využijú rôzne e-shopy, ktoré napríklad predávajú produkty aj cez platformy ako je Amazon, Shopify a iné, ale aj pre väčšie obchodné a výrobné spoločnosti. Služby taktiež využívajú aj spoločnosti, ktoré potrebujú uskladniť tovar, prípadne príležitostne odosielať rôzne darčekové či vernostné materiály. V skratke pre vás prinášame prehľad, kto si dokáže z našej ponuky odniesť čo najviac.

Maloobchod

  1. Eshopy – Na veľkosti či krajine pôsobenia eshopu nezáleží. Naše služby ponúkame medzinárodne, ktoré si klient sám dokáže prispôsobiť podľa potrieb. Produkty vybavujeme rôzne, od spotrebného tovaru, ako napríklad výživové doplnky, oblečenie, hračky, cez potreby pre zvieratá, diely do výrobkov, potreby pre cvičenie, knihy, až po rôzne druhy elektroniky, ako telefóny, tablety, konzoly a mnoho iných.
  2. Firmy predávajúce cez Amazon (FBM, FBA) – Aj pre klientov, ktorí svoje produkty ponúkajú prostredníctvom platforiem Amazon, Allegro, Ebay a ďalšie vieme ponúknuť vhodné riešenie. A to či už prostredníctvom FBM, teda keď je eshop zodpovedný za expedíciu objednávok vytvorených na portáloch, ale aj formou FBA, kde poskytujeme prípravu pre Amazon, a to napríklad predbalením, označením tovaru či prepravou do jedného z ich skladov. Z pohľadu produktov môže ísť opäť o rôzny spotrebný tovar, elektroniku a veľa ďalších produktov.
  3. Zásielkový obchod - katalógy – Ani distribúcia katalógov či objednávky z nich, v našej ponuke služieb nechýbajú. Klienti v takýchto prípadoch veľa krát ponúkajú rôzne knihy, oblečenie, náradie, záhradné potreby a podobný tovar.
  4. Predajcovia na zľavových weboch – Ponuka zľavového tovaru sa síce môže odlišovať, avšak z pohľadu kapacít a dôkladného triedenia výrobkov v rámci našich služieb nejde o žiadny problém. Medzi takéto výrobky môžu patriť rôzne doplnky do domácností, lifestylový tovar, vitamíny či iné produkty.
  5. MLM predajcovia – Fulfillment ponúka riešenia práve predajcom, ktorí nedisponujú dostatočnými skladovými kapacitami. Objednávkam sa dokážeme prispôsobiť a zásobovať distribútorov vieme v rýchlom čase. Zákazníci tak môžu podľa požiadaviek distribuovať a predávať rôznu kozmetiku, od krémov, po vône, ale aj napríklad menšiu či väčšiu elektroniku, pomôcky na cvičenie a veľa ďalších výrobkov.
  6. Kamenná predajňa – Nie každý kamenný predajca si môže dovoliť prevádzkovať vlastný sklad. Naše kapacity v podaní fulfillmentovej služby dokážu uskladniť tovar zákazníkovi, ktorým ho podľa jeho potrieb a požiadaviek vieme zásobovať. Rovnako môže prevádzkovať aj eshop, pre ktorý vieme bezproblémov zabezpečiť logistiku. Sortiment akéhokoľvek tovaru pritom nie je prekážkou.

Veľkoobchod

  1. Výrobné a obchodné spoločnosti – Výrobca, ktorý sa rozhodne outsourcovať svoju logistiku do 3PL firmy, nemusí následne riešiť potrebu paletových pozícii, prípadne rast B2B a B2C expedície. Svoje výrobky či tovar môže skladovať u nás, kde dokážeme už rozdistribuovať výrobky medzi jeho B2B klientov po celej Európe. Skúsenosti máme napríklad s bio potravinami, výživovými doplnkami a ďalšími, pričom môže ísť aj o iný spotrebný tovar či produkty.
  2. Importéri a exportéri tovaru – Trh je stále viac medzinárodný, čo vyhovuje firmám po celom svete. Postupne tak stále viac spoločností importuje svoje výrobky na európsky trh, čím sa automaticky zvyšujú aj ich logistické nároky. Riešením je preto outsourcovanie výrobkov v 3PL skladoch, kde následne padne vhod aj kompletná expedícia objednávok. Tá sa môže pritom riadiť či už pre B2B alebo B2C klientelu. Z pohľadu tovaru môže ísť napríklad o kozmetiku, elektroniku, ale aj zahraničný športový tím a ďalšie.
  3. Zásobovanie – Pre veľkoobchodné firmy pôsobiace najmä vo viacerých krajinách môže byť prevádzka vlastných skladov finančne náročná, ale aj komplikovaná z pohľadu pravidiel platných v jednotlivých krajinách. Kapacity a know-how 3PL firmy sú na takéto prekážky pripravené, vďaka čomu je zásobovanie o to jednoduchšie.
  4. Pravidelná logistika spotrebných materiálov pre odberateľov

Interný tovar

  1. Zásobovanie náhradnými dielmi – Výrobné firmy sú závislé na náhradných dieloch do rôznych zariadení. Ich skladovanie však môže obmedzovať voľné kapacity, prípadne ich doobjednanie môže byť zbytočne dlhé. Výhodou 3PL fulfilmentových služieb je rýchle roztriedenie a doručenie dielov do fabriky, čím sa skráti čas dodania a nevyužitého potenciálu výrobného zariadenia. V prípade dielov môže ísť napríklad o malé či veľké súčiastky, rovnako tak aj v rôznych materiáloch.
  2. Marketingové agentúry a promočné predmety – Firma, ktorá vyrába napríklad firemné oblečenie má v ponuke množstvo druhov a kusov tovaru. To môžu byť napríklad tričká s logom alebo bez loga firmy, v rôznych veľkostiach alebo farbách. Logisticky ide o nočnú moru, avšak prispôsobiť sa dá každému klientovi. Môže ísť tak napríklad o pracovné či promočné oblečenie, rôzne doplnky ako šálky na kávu, kľúčenky a iné.
  3. Marketingové a POS materiály pre predajcov
  4. Sieť kamenných predajní s centrálnym skladom
  5. Darčekové a vernostné kluby
  6. Inštitúcie a ich propagačné predmety, tlačoviny