Nastavený štandard nemusí vyhovovať každému e-shopu, preto stále viac klientov vyhľadáva pri outsourcovaní služby, ktoré sa dokážu prispôsobiť jeho potrebám. Výnimkou preto nie je ani naša ponuka, pri ktorej neustále pracujeme na rozvíjaní komplexnosti fulfillmentových služieb.

Ku klasickým fulfillmentovým možnostiam majú e-commerce klienti na výber hneď z niekoľkých doplnkových aktivít, ktoré sa týkajú hlavne práce s tovarom. Tie umožňujú rôzne moderné technológie a špičkový skladový informačný systém, ktorý ich dokáže automaticky zaradiť do procesu fulfillmentu klientovi na mieru.

Vo väčšine prípadov totiž klient neprichádza do styku s fyzickými kusmi produktov, ktoré predáva. Spoľahnúť sa preto môže na flexibilitu našich služieb a po dohode zabezpečujeme prakticky viaceré doplnkové aktivity súvisiace so skladovaním a exportom tovaru, či technickými možnosťami.

V nasledujúcich odstavcoch nájdete prehľad doplnkových služieb, ktoré ponúkame. Samozrejme komplexnosť je pre nás zásadná, preto vieme služby po dohode s klientom prispôsobiť jeho potrebám.

Možnosti pri príjme a skladovaní tovaru

  1. Špeciálne triedenie tovaru pri príjme – Niektorí klienti neposielajú ich tovar na náš sklad osobne, ale prichádza k nám aj od distribútorov alebo výrobcov. V takom prípade sa stáva, že tovar je niekedy nezorganizovaný, prípadne nesedí s údajmi na príjemke. Vtedy dodatočne tovar pretriedime, zaznamenáme, čo dodávka obsahuje a následne informujeme klienta prostredníctvom klientskej aplikácie.
  2. Štítkovanie – Rovnako je bežné, ak tovar neobsahuje čiarové kódy. Tie sú však pre bezchybné zatriedenie a následný export nevyhnutné. Preto dodatočne poskytujeme službu doplnenie čiarových kódov na produkty, kde ich vytlačíme a pridáme na tovar.
  3. Cross-docking a prebalenie – Nie každý typ tovaru si vyžaduje, aby sa musel skladovať. Niektoré tak okamžite po príjme na sklad, putujú na export k svojim zákazníkom. K tomu, ak je potrebné, zásielky vieme dodatočne prebaliť do iného baliaceho materiálu alebo pridať branding klienta.
  4. Vratky (nedoručené a vrátené zásielky) – Veľkým trendom po celom svete je objednávanie viacerých produktov, napríklad oblečenia, vo viacerých číslach alebo farbách, kde nevyhovujúce zákazník pošle späť. Takéto vratky následne prijímame, kde pracovníci vrátený tovar prevezmú, skontrolujú ho, zaznamenajú písomne aj vizuálne jeho stav a pošlú klientom posudok. Ten rozhodne, či chce zaradiť tovar späť do naskladnenia alebo či mu máme poslať tovar späť na jeho centrálu. Vratky pozostávajú aj z nedoručených zásielok, ktoré pracovníci rozbalia, skontrolujú a opätovne uskladnia.
  5. Zabezpečenie prekladov a lokalizácie výrobkov pre okolité trhy – E-commerce trh je čoraz viac medzinárodný, preto je bežné, ak jeden e-shop vyváža výrobky do viacerých krajín sveta. V tom prípade je potrebné prispôsobiť návody viacerým jazykom, či dokonca lokalizovať výrobky. Ak si to e-shop nedokáže spraviť, tak v tom prípade vieme zabezpečiť preklad a lokalizovanie materiálov do jazykov krajín, kam výrobky smerujú.

Doplnkové služby pri triedení a balení

  1. Co-packing a kompletizácia zásielky – V prípade, ak viaceré výrobky tvoria jeden produkt, máme skúsenosti aj s ich kompletizáciou pri zaevidovaní objednávky do systému. Produkt v takom prípade vyskladáme, zabalíme a pošleme zákazníkom.
  2. Fóliovanie a balenie do darčekovej prezentácie – Túto služby využívajú klienti, ak chcú zaručiť bezpečnejšie doručenia alebo ak balík potrebujú v darčekovej prezentácii.
  3. Brandingové balenie – Balenie je prvá skúsenosť zákazníka s výrobkom. Preto ak ho dopĺňa značka predajcu, vie si s ňou spojiť pozitívnu skúsenosť pri ďalšom nákupe. Pokiaľ klient požaduje baliaci materiál so značkou e-shopu, vieme ho dodatočne použiť a pravidelne využívať pri jeho objednávkach, prípadne pri tých, ktoré v brandingovom balení požaduje.
  4. Kontrola kvality – V našich priestoroch sú produkty v tých najlepších podmienkach a rovnako je s nimi aj narábané. Ak však klient má záujem o dodatočnú kontrolu kvality výrobku, teda či spĺňa všetky požiadavky, nie je pre nás žiadny problém ju zabezpečiť.
  5. Prispôsobené balenie – Značka nemusí byť jediné, čo musí zásielka obsahovať. Napríklad stále častejšie si zákazníci vyžadujú napríklad ekologické balenie, kde po dohode s e-shopom využívame papierové výplne, pásky či prispôsobenie krabíc. Požadované balenie pritom môže obsahovať mnoho ďalších podmienok, na ktorých sa radi s klientom dohodneme.
  6. Vkladanie dodatočných materiálov – Medzi takéto materiály, či dokumenty, patria najčastejšie rôzne propagačné produkty, ako napríklad letáky, ďakovné listy, kupóny, ale aj manuály a podobné predmety.

Dopravné doplnkové služby a dodatočný manažment s objednávkami

  1. Manažment dobierok – Každá krajina má svoje zvyky a aj obľúbené metódy platenia. Preto je dobré ak majú zákazníci možnosť zaplatiť za zásielku cez dobierku. Kuriéri peniaze prevezmú, my ich zmanažujeme a pošleme klientovi na účet.
  2. Zákaznícka podpora – Zákazník niekedy potrebuje dodatočne zistiť bližšie informácie o stave svojej objednávky, vyriešiť reklamácie nedoručených zásielok alebo aj iných problémov či situácii. V takom prípade sa môže obrátiť na našu zákaznícku podporu, kde mu s jeho požiadavkou pomôžeme.
  3. Integrácia informačných systémov s e-shopom – Celý proces fulfillmentu zjednodušuje prepojenie informačných systémov prostredníctvom našej klientskej aplikácie Zoe a e-shopu cez rozhranie API. Klient má tak úplný prehľad o objemoch uskladnených tovarov a objednávkach.
  4. Integrácia na viaceré marketplaces – Online predaje prebiehajú aj na rôznych platformách ako je napríklad Amazon, Shopify, Woocommerce, Metakocka, Shoptet a podobne. Pri Amazone poskytujeme službu Fulfillment by Amazon (FBA), ale aj Fulfillment by Merchant (FBM). S viacerými aplikáciami dokážeme prepojiť náš informačný systém, čo prechod na fulfillment výrazne zjednodušuje.
  5. Programátorské práce – Vyskytnú sa situácie, kedy klient potrebuje pomoc v rámci rôznych systémových napojení, upraviť prostredie, prípadne pri nastavovaní rozhrania pre rôzne e-commerce platformy. V takom prípade máme k dispozícii špičkový tím informatikov, ktorí dokážu prísť s kvalitnými IT riešeniami.

picking fulfillment.sk 5order fulfillment.sk 2