Na tovar našich zákazníkov čakajú prvotriedne skladovacie priestory, ktoré sú na rozlohe až desiatok-tisíc metrov štvorcových. Lokalizácia skladov je v strede Európy. To nám dáva strategickú výhodu, nakoľko našimi priamymi linkami vieme doručiť tovar v krátkom čase do väčšiny krajín Európy a sveta. Naše hlavné sklady prevádzkujeme na Slovensku, konkrétne vo Svätom Jure a Senci, pričom svoje pobočky máme taktiež aj v Českej republike, Maďarsku a Poľsku.
V našich priestoroch vieme uskladniť rozmanité typy produktov a v rôznych veľkostiach. Môže ísť napríklad o rôzne bio a výživové produkty, športové a klasické oblečenie, elektroniku, ale aj ďalší spotrebný tovar, ako kozmetiku, potreby pre zvieratá, šperky, hračky, potreby na cvičenie, knihy a mnoho ďalších.
S prihliadnutím na veľkosť a povahu produktov, tovar uskladňujeme buď v boxoch v štvorpodlažnom mazaninovom systéme alebo na paletách, v paletových regáloch. Skladovacie priestory poskytujeme jednak na priebežné skladovanie tovaru určeného na expedovanie a rovnako aj manipulačný priestor pre účely balenia a expedovania.
Služba skladovania sa v našej spoločnosti skladá hneď z niekoľkých krokov:
- Príjem – Naši zamestnanci tovar príjmu na základe príjemky, ktorú pred zasielaním zadáte do systému. Balíky prehliadnu, či sa nepoškodili pri prevoze a v prípade, že vznikne problém, vás informujeme.
- Naskladnenie – Ďalším krokom je overenie, či prijatý tovar obsahuje všetky produkty, ktoré ste do systému zadali. Prostredníctvom čiarového kódu tovar po kusoch nahodíme do systému a uloží sa do boxov.
- Skladovanie – Tovar putuje dopravníkmi na určenú pozíciu v sklade, ktorá je priradená našim skladovým informačným systémom Kika. Priradená pozícia sa po uložení tovaru v systéme potvrdí a tým pádom je tovar pripravený na ďalší proces.
- Pridelenie kódov tovarom – Aby sme eliminovali riziko vzniku chýb a aj klient mal úplný prehľad o tovare na sklade, je nevyhnutné, aby produkty obsahovali svoje čiarové kódy. Na základe nich sa im priradí zásobník na palete alebo box, ktorý má svoj vlastný kód a určuje pozíciu v sklade. V prípade, ak tovar nemá čiarový kód, vieme ho dodatočne doplniť.
- Evidencia tovaru – Tovar evidujeme prostredníctvom nášho interného informačného systému. K evidencii tovaru má prístup aj klient, ktorý si vie sledovať stav jeho zásob využitím našej klientskej webovej aplikácie Zoe, ktorá sa dá prepojiť na klientov softvér cez API.
- Kontroly na vstupe, vizuálne kontroly – Pri preberaní tovaru pracovníci balík dôkladne skontrolujú, aby sa uistili, že nedošlo k poškodeniu. Pokiaľ nájdu nedostatky, okamžite ich zaevidujú, zdokumentujú a nahlásia.
- Dokumenty (dodacie listy) – Prijatie tovaru potvrdzujeme na dodacích listoch. Klient tak má k využívanej službe všetky potrebné dokumenty.
- Inventúry – Aby sme sa uistili, že je tovar pri skladovaní v poriadku a čísla sedia s našim systémom, pravidelne vykonávame inventúry. Tie prebiehajú prostredníctvom skenovania čiarových kódov, ktoré zároveň potvrdzuje či objemy v ukladacom priestore sedia.
Pri skladoch a ich fungovaní sa snažíme čo najviac držať krok s dobou. Automatizácia a informatizácia procesov dokáže výrazne urýchliť a zjednodušiť celý proces skladovania, ale ja ďalších krokov fulfillmentu. Vybavenie skladov preto udržiavame v tej najlepšej kvalite, čo potvrdzujú rozsiahle viacpodlažné mezanínové systémy, moderné vozíky, softvérovo riadené dopravníky, šnekové dopravníky, výťahy, až po náš interný informačný systém Kika a personálnych digitálnych asistentov (PDA) pre všetkých pracovníkov, či ďalšie iné moderné vybavenia.
Veľmi dôležitá súčasť v našich skladoch je aj bezpečnosť. Nepretržite preto monitorujeme celý sklad, zamestnancov a návštevníkov. Pre cennejšie produkty máme v sklade vyhradený priestor, ktorý je dodatočne zamknutý a prístup doňho má len pár vybraných zamestnancov. V našich skladových halách sú príjemné podmienky, bez teplotných výkyvov či vlhka.
Je minimálna šanca, aby sa produkt stratil alebo poškodil. Tovar je poistený v nákupných cenách.
Za služby skladovania zaplatíte len toľko, koľko máte uskladneného tovaru v daný mesiac. Spravidla raz mesačne vám príde kompletné vyfakturovanie služieb, ktoré u nás využívate. Tie si viete dokonca jednoducho overiť na základe informácii z informačného systému.