NAPÍŠTE NÁM

    Ako sa stať zákazníkom?

    V prvom rade, kontaktujte nás.

    Celý proces presunutia skladu a integrovania trvá od jedného dňa po 4 mesiace pri veľkých firmách.
    Na úvod si dohodneme stretnutie u nás, prejdeme si základné informácie, ukážeme Vám ako fungujeme, ako
    vyzerá bežný proces, ako označujeme tovar, ako vyzerá naša zákaznická aplikácia a prekonzultujeme možnosti
    dopravy.

    Zväčsa nasleduje stretnutie vo Vašom doterajšom sklade, pozrieme sa fyzicky ako vyzerá tovar, ako chodí na
    sklad, ako ho balíte vy, pozrieme sa na aktuálny stav práce s dokumentami a dátami – faktúry, dodacie listy,
    skladová evidencia.

    Navrhneme Vám spôsob integrácie – ako ku nám budú chodiť faktúry s objednávkami, či si priamo prepojíme
    Vaše účtovníctvo atď.

    Nasleduje testovacie obdobie – presunieme tovar zo skladu do skladu, vybavíme prvé zásielky a prejdeme
    si zúčtovanie dobierok / podkladov. Súbežne sa programátori hraju s integráciu a prvými vylepšeniami Vašich
    procesov na základe skúseností a know-how.

    Druhý mesiac poskytovania služby je vidieť výsledky – zásadne Vám ubudlo z denných povinností a pokračujeme
    v ladení výmeny informácií. Plne integrovanému zákazníkovi stačí 20 sekúnd času na spracovanie jednej
    faktúry – zákazníckej objednávky.