FHB Group, s.r.o.
Bottova 2A
811 09 Bratislava
...............
email:
marketing@fhb.sk
obchodné odd., cenové ponuky:
+421 948 003 129
zákaznícka podpora:
+421 947 917 017
Sklady:
Priemyselná 3,
Svätý Jur 900 21
Diaľničná cesta 18,
Senec 903 01
Kontakt na sklady:
+421 947 917 017
...............
IČO: 44 305 435
DIČ: 2022661333
IČ DPH: SK2022661333
Banka: VÚB, a.s.
IBAN: SK6702000000003186496756
SWIFT kód: SUBASKBX
NAPÍŠTE NÁM
Ako sa stať zákazníkom?
V prvom rade, kontaktujte nás.
Celý proces presunutia skladu a integrovania trvá od jedného dňa po 4 mesiace pri veľkých firmách.
Na úvod si dohodneme stretnutie u nás, prejdeme si základné informácie, ukážeme Vám ako fungujeme, ako
vyzerá bežný proces, ako označujeme tovar, ako vyzerá naša zákaznická aplikácia a prekonzultujeme možnosti
dopravy.
Zväčsa nasleduje stretnutie vo Vašom doterajšom sklade, pozrieme sa fyzicky ako vyzerá tovar, ako chodí na
sklad, ako ho balíte vy, pozrieme sa na aktuálny stav práce s dokumentami a dátami – faktúry, dodacie listy,
skladová evidencia.
Navrhneme Vám spôsob integrácie – ako ku nám budú chodiť faktúry s objednávkami, či si priamo prepojíme
Vaše účtovníctvo atď.
Nasleduje testovacie obdobie – presunieme tovar zo skladu do skladu, vybavíme prvé zásielky a prejdeme
si zúčtovanie dobierok / podkladov. Súbežne sa programátori hraju s integráciu a prvými vylepšeniami Vašich
procesov na základe skúseností a know-how.
Druhý mesiac poskytovania služby je vidieť výsledky – zásadne Vám ubudlo z denných povinností a pokračujeme
v ladení výmeny informácií. Plne integrovanému zákazníkovi stačí 20 sekúnd času na spracovanie jednej
faktúry – zákazníckej objednávky.