So skladmi v strednej a východnej Európe ponúkame lokálne spracovanie reklamácií eshopov

Možnosti vrátenia tovaru sú dnes pre online zákazníkov rovnako dôležité ako možnosti doručenia. Ak neexistuje jednoduchý a lokálny spôsob vrátenia tovaru, tak zákazník s veľkou pravdepodobnosťou neurobí objednávku. To platí hlavne pre oblasť odevov a obuvi, ale postupne pribúdajú aj iné segmenty eCommerce trhu (napr. kozmetika, doplnky do domácnosti, elektronika a pod.).

Returns Management od FHB Group vám umožní vyriešiť reklamácie pre niekoľko krajín EÚ súčasne a vy sa tak môžete sústrediť na zvýšenie predaja vďaka lepšej konverzii. Aktuálne prevádzkujeme vratkové sklady v nasledovných krajinách:

Česká republika (otvor v pdf), Slovensko, Poľsko, Maďarsko (otvor v pdf), Rumunsko, Bulharsko, Rakúsko, Nemecko

Zákazník pre vrátenie tovaru využije akúkoľvek poštovú službu danej krajiny a odošle ho na adresu nášho skladu, pričom označí eshop, kde si tovar objednal. Poverení zamestnanci tovar príjmu, podľa vášho zadania ďalej spracujú a po určených časových intervaloch/na vyžiadanie hromadne odošlú na príslušnú adresu.

Ponúkame dva spôsoby prijatia a spracovania vrátených balíkov.

Základné spracovanie zahŕňa:
- Príjem tovaru na adrese skladu – kontrola balenia
- Nasnímanie 2x čiarových kódov do nášho softvéru
- Zápis údajov o zákazníkovi a čísle objednávky do softvéru (pokiaľ je uvedené)
- Naskladnenie na pozíciu a uloženie v sklade až do momentu vrátenia balíka eshopu

Rozšírené spracovanie zahŕňa:
- Príjem tovaru na adrese skladu – kontrola balenia
- Nasnímanie 2x čiarových kódov do nášho softvéru
- Zápis údajov o zákazníkovi a čísle objednávky do softvéru (pokiaľ je uvedené)
- Rozbalenie a kontrola tovaru voči poškodeniam
- Zápis stavu tovaru v SVK/ENG, vrátane 1-3x sprievodných fotografií
- Fotografie priloženej dokumentácie (podľa zapísaných strán A4)
- Naskladnenie na pozíciu a uloženie v sklade do až momentu vrátenia balíka eshopu

Počas vyskladnenia a expedície sa tovar zabalí do väčšej krabice (alebo obalového materiálu) a odošle na adresu podľa určenia eshopu.

Informácie o odosielateľoch reklamovaného tovaru sú už od úvodného naskladnenia sprístupnené cez webový prehliadač (web aplikáciu) alebo pomocou nášho API nahrané do vášho eCommerce softvéru, takže vrátenie peňazí zákazníkovi môže byť spracované ešte pred doručením vrátených kusov na cieľovú adresu eshopu.

Pri väčšom objeme vieme tieto požiadavky individualizovať podľa inštrukcií, prípadne na účely reverznej logistiky selektovať na predajné, opraviteľné a nepoužiteľné.