So skladmi v strednej a východnej Európe ponúkame lokálne spracovanie reklamácií e-shopov, neprevzaté zásielky a kompletný manažment balíkov, ktoré si našli cestu späť do našich skladov.

Možnosti vrátenia tovaru sú dnes pre online zákazníkov rovnako dôležité ako možnosti doručenia. Ak neexistuje jednoduchý a lokálny spôsob vrátenia tovaru, tak zákazník s veľkou pravdepodobnosťou neurobí objednávku. To platí hlavne pre oblasť odevov a obuvi, ale postupne pribúdajú aj iné segmenty e-commerce trhu (napr. kozmetika, doplnky do domácnosti, elektronika a pod.).

Returns Management od Fulfillment by FHB Group vám umožní vyriešiť reklamácie pre niekoľko krajín EÚ súčasne a vy sa tak môžete sústrediť na zvýšenie predaja vďaka lepšej konverzii. Aktuálne prevádzkujeme vratkové sklady v nasledovných krajinách:

Zákazník pre vrátenie tovaru využije akúkoľvek poštovú službu danej krajiny a odošle ho na adresu nášho skladu, pričom označí e-shop, kde si tovar objednal. Poverení zamestnanci tovar príjmu, podľa vášho zadania ďalej spracujú a po určených časových intervaloch/na vyžiadanie hromadne odošlú na príslušnú adresu.

Ponúkame dva spôsoby prijatia a spracovania vrátených balíkov.

Základné spracovanie zahŕňa:

  • Príjem tovaru na adrese skladu – kontrola balenia
  • Nasnímanie 2x čiarových kódov do nášho softvéru
  • Zápis údajov o zákazníkovi a čísle objednávky do softvéru (pokiaľ je uvedené)
  • Naskladnenie na pozíciu a uloženie v sklade až do momentu vrátenia balíka e-shopu

Rozšírené spracovanie zahŕňa:y

  • Príjem tovaru na adrese skladu – kontrola balenia
  • Nasnímanie 2x čiarových kódov do nášho softvéru
  • Zápis údajov o zákazníkovi a čísle objednávky do softvéru (pokiaľ je uvedené)
  • Rozbalenie a kontrola tovaru voči poškodeniam
  • Zápis stavu tovaru v SVK/ENG, vrátane 1-3x sprievodných fotografií
  • Fotografie priloženej dokumentácie (podľa zapísaných strán A4)
  • Naskladnenie na pozíciu a uloženie v sklade do až momentu vrátenia balíka e-shopu

Počas vyskladnenia a expedície sa tovar zabalí do väčšej krabice (alebo obalového materiálu) a odošle na adresu podľa určenia e-shopu.

Informácie o odosielateľoch reklamovaného tovaru sú už od úvodného naskladnenia sprístupnené cez webový prehliadač (web aplikáciu) alebo pomocou nášho API nahrané do vášho e-commerce softvéru, takže vrátenie peňazí zákazníkovi môže byť spracované ešte pred doručením vrátených kusov na cieľovú adresu e-shopu.

Pri väčšom objeme vieme tieto požiadavky individualizovať podľa inštrukcií, prípadne na účely reverznej logistiky selektovať na predajné, opraviteľné a nepoužiteľné.